en fråga om Ray Bradbury
s***@yahoo.se
2004-07-16 08:08:42 UTC
Hej

Jag köpte boken "Den kalla vinden och den varma" av Ray Bradbury.
Originalet heter "I Sing the Body Electric", men han har även skrivit
en bok med titlen "The Warm Wind and the Cold", finns den på svenska
(om ja) vad är den svenska översättningen av boken.

Henrick
Urban Fredriksson
2004-07-16 08:35:41 UTC
Post by s***@yahoo.se
[...]
Nej, inte en bok inte. "The Cold Wind and the Warm" är en
novell som ingår i samlingen du har.

<http://www.isfdb.org/cgi-bin/pw.cgi?574655>
--
Urban Fredriksson http://www.canit.se/%7Egriffon/
"It is bad luck to be superstitious." - Andrew W. Mathis
s***@yahoo.se
2004-07-16 19:58:57 UTC
Post by Urban Fredriksson
Post by s***@yahoo.se
[...]
tack för upplyssningen, det visste jag inte, så tack

Henrick

ps jag vet inte varför min förfrågan blev tre gånger ds