Sci-fi serier på teve
Samir Hajdari
2007-05-12 08:31:25 UTC
Jag har rätt så bra koll på alla sf-serier som går på Sci-fi channel, men
det vore bra med en sammanställning av aktuella sf-serier i svensk teve.
Stargate Atlantis går just nu på Viasat 6, men vad går på andra kanaler?
Någon hemsida med uppdaterad information?

Thomas Palm
http://tvprogram.nu/
Sam Albaniensson
2007-05-21 08:03:35 UTC
Post by Thomas Palm
Post by Samir Hajdari
[...]
Det var en intressant länk, för de hade till och med en länk för SciFi, men
bara för "idag", "i morgon" och "i övermorgon". Jag menade dock något mer
stående, någon sammanställning på alla sf-serier som går på svensk teve för
närvarande, för jag hade drabbats av b5-abstinens, och jag behövde lite
surrogat. Hur som helst, så går Stargate Atlantis på Viasats TV 6 på
fredagar, klockan 21.00. Dubbla avsnitt varje gång.

Annars så är det fullt med repriser av Farscape, Andromeda och en massa
annat på Sci-fi (UK), och även B5 på Sci-Fi (ES). Och så har jag Sky
SciFi/Horror, och så den där östeuropeiska SF kanalen på AXN, och det bör
räcka för ett tag framöver. Alla talar inte svenska där, men det går bra med
annat som jag förstår också.